Hacamat Tedavisinin Faydaları

Hacamat tedavisi, ciltte gevşeme sağlar ve cilt ve kaslar üzerinde negatif basınç sağlar.

• Kan dolaşımını arttırır,
  • Kas iyileşmesini hızlandırır,
  • Vakum ile oluşturulan negatif basınç; yeni kanın doku yararına çeşitli faydalar ile akmasını sağlar,
  • Fiziksel ve duygusal gerilimlerden bir rahatlama hissi sağlar,
  • İyileşme ve yenilenme sürecini hızlandırır,
  • Kan akışının artması ve yenilenmesi; toksinlerin ve ölü hücrelerin vücuttan atılmasını sağlar,
  • Cildi ısıtarak, elastikiyetini yeniden kazanması için dokuları yumuşatır,
  • İltihaplanmayı azaltır.

Hacamat Tedavisi Hangi Rahatsızlıklarda Uygulanır?

Yapılan pek çok çalışma, hacamat tedavisinin belirli hastalıklarda oldukça faydalı olduğunu göstermektedir. Hacamat tedavisinin sırt ve boyun ağrılarında rahatlama sağladığını gösteren pek çok çalışma bulunmaktadır. Geçtiğimiz yıllarda yapılan bir çalışmada, hacamat tedavisi olan hastalarda yalnızca ilk seanstan sonra bile kronik boyun ve omuz ağrılarında %50 oranında azalma olduğu görülmüştür.

Hacamat Tedavisinin uygulandığı bazı rahatsızlıklar :

• Organik bir rahatsızlığı tanımlanmayan hastalarda immün sistemi(Bağışıklık sistemi) güçlendirmek için
  • Fibromiyalji sendromu
  • Romatizmal hastalıklara ait kronik ağrı, eklem hareket kısıtlılığı, sabah tutukluğu, yorgunluk gibi durumlar
  • Kas-iskelet sistemi mekanik ağrıları
  • Diz ağrısı (osteoartrit vb)
  • Migren ve gerilim tipi baş ağrısı gibi organik olmayan baş ağrıları
  • Organik olmayan uyku bozuklukları
  • Nevraljilere bağlı ağrılar
  • İnmeye bağlı gelişen hıçkırık, yorgunluk, afazi gibi durumlar

Hacamat tedavisi hakkında bilgi ve randevu almak için bizi arayabilirsiniz . . .

Telefon 1 (0552) 290 19 80
Telefon 2 (0552) 582 83 83