• 0552 290 19 80

Pazartesi - Cumartesi ( 9:00 - 18:30 )

HİZMETLERİMİZ

UYGULAMALAR

Akupunktur Tedavisinin Fayda Sağladığı Hastalıklar

ROMATİZMAL HASTALIKLAR
Servikal artroz (boyun kireçlenmesi), Gonartroz (diz kireçlenmesi), Lumbar disk herniasyonu (bel fıtığı), Boyun fıtığı, Siyatik, Romatoid artrit

NÖROLOJİK HASTALIKLAR
Başağrısı, Migren, Trigeminal nevralji, Periferal nöropati, Fasial paralizi (yüz felci)

SOLUNUM YOLLARI HASTALIKLARI
Ses kısıklığı, Kronik bronşit, Kuru öksürük, Allerjik bronşit, Allerjik rinit, Bronşial astma (astım), Sinüzit

KULAK HASTALIKLARI
Tinnutis (Kulak çınlaması), Meniere sendromu

KALP-DAMAR SİSTEMİ
Hipertansiyon (Yüksek Tansiyon), Hipotansiyon

RUHSAL HASTALIKLAR
Nörozlar (korku, panikvs.), Sigara alışkanlığı, İnsomnia (uykusuzluk), Obesite (şişmanlık)

ÜROGENİTAL SİSTEM
Nörojenik mesane, Menapoz hastalıkları, Dismenore (sancılı adet), Oligomenore (adet azlığı)

GASTROİNTESTİNAL SİSTEM
Peptik ulkus (Ülser), Akut ve kronik gastrit, Konstipasyon (kabızlık), Gastrik hiperasidite

Ozon Tedavisinin Faydaları

• Tüm hücre ve dokulara giden kan dolaşımı artar.
  • Doku ve hücrelerin oksijenlenmesi belirgin derecede artış gösterir, tüm organlar yenilenir.
  • Deride artan kan dolaşımı ile birlikte cilt kendini yeniler.
  • Temiz ve pürüzsüz bir cilt görünümü sağlar.
  • Bağışıklık sistemi güçlenir ve hastalıklara karşı vücut direnci güçlenir.
  • Mevsimsel ve alerjik hastalıklara karşı direnç artar.
  • Bakteri, Mantar ve Virüslere karşı amansız bir savaş başlar, kronik Yaraların tedavisi sağlanır.
  • Ozonun etkisi ile, eklem ağrıları ile kas rahatsızlıkları ve romatizmal rahatsızlıklar tedavi edilir.
  • Vücutta hormon ve enzim üretimi normale döner.
  • Tiroid ve guatr tedavisinde çok yararlıdır.
  • Beyne giden oksijen miktarı artarak, hafızayı güçlendirir.
  • Anksiyete, Depresyon ve bunlara bağlı gerginliklerin azaltılmasına yardım eder.
  • Vücuttaki Adrenalini okside ederek, genel bir sakinlik sağlar, uyku kalitesini artırır.
  • Sağlıklı bir şekilde kilo verme ve obezite tedavisinde mükemmel sonuçlar sağlar.
  • Kanser hücrelerinin gelişimini engeller, İmmün sistemi aktive ederek, kemoterapi sonrası kanser tedavisinin etkinliğini artırır.
  • Diyabetik yara, diş eti yaralarının tedavisi, Egzama ve Sedef hastalığı tedavisi.
  • Selülit tedavisinde çok başarılıdır.
  • Sporcuların performans artışında çok başarılı sonuçlar sağlanmaktadır.

Kupa Terapi (Hacamat) Faydaları

• Bağışıklık sistemini kuvvetlendirir, vücuda direnç kazandırarak hastalıklardan korur.
  • Kanda birikmiş ağır metal ve toksinlerin atılmasını sağlar.
  • Kan üretimi ile görevli organları uyarır, kan dolaşımını ve metabolizmayı düzenler.
  • Ağrıların giderilmesi ve ödem çözülmesinde etkilidir.

Tedavi Edilen Hastalıklar
Fibromiyalji, Migren, Bel-boyun Ağrıları, Eklem ağrıları, Karaciğer sorunları, Kalp hastalıkları, Psikolojik hastalıklar, Unutkanlık, Göz problemleri, Kronik yorgunluk, Tansiyon, Bağışıklık sistemine bağlı tüm kronik hastalıklar.

Sülük (Hirudoterapi) Tedavisi'nin Fayda Sağladığı Hastalıklar

Cilt Hastalıkları, Cilt Gençleştirme, Varis Tedavisi, Migren Tedavisi, Diş Eti Sorunları, Sinir Sistemi Sorunları, Göz Tansiyonu, Ayrıca bağışlık sistemi kuvvetlendirici özelliği vardır.

Kök Hücreler ile Hangi Hastalıklar Tedavi Edilebilir?

Menisküs tedavisi, Diz kireçlenmesi tedavisi, Kalça kireçlenmesi tedavisi, Çapraz bağ tedavisi, Eklem kireçlenmesi, Tendon tedavisi, Saç dökülmesini önleme ve yeni saç oluşumu, Cilt gençleştirme ve cildin yenilenmesi.

Prp tedavisi tüm bunlara ek olarak ameliyatlardan sonra ( Diz, kalça, omuz, ayak ve ayak bileğine yapılan ) ameliyatı yapılan bağ, tendon, kıkırdak ve kemik dokularının çok daha hızlı olarak onarımı ve yenilenmesini sağlamaya yardımcıdır.

Mezoterapi, çeşitli vitamin, mineral, ilaçlar ve enzimlerden oluşan karışımların direkt olarak deri içerisine enjekte edilmesi işlemidir.

Mezoterapi Kullanım Alanları
  • Saç Mezoterapisi: Ayda 1 gün toplam 8 seans sonrası saç kökleri kuvvetlenir ve dökülmesi engellenmektedir.
  • Yüz Mezoterapisi: Ayda 1 gün toplam 8 seans sonrası yüzdeki cilt dokusu yenilenir. Akneli ,sivilceli, lekeli, yaşa bağlı kırışık tedavilerinde yüz bölgesinde çok başarılı sonuçlar alınır.
  • Bölgesel Yağlanma ve Selülit Mezoterapisi: Ayda 1 gün toplam 10 seans sonrasında bölgesel yağlanma ve bölgesel selülit tedavilerinde başarılı sonuçlar alınmaktadır.
  • Ağrı Tedavilerinde Mezoterapi: Ayda bir gün toplam 8 seans sonrasında migren, baş, boyun, sırt ve eklem ağrılarında mükemmel sonuçlar.

Son teknoloji A+Plus Buz başlıklı Diode Lazer Epilasyon uygulaması kliniğimizde doktor kontrolünde yapılmakta ve çok başarılı sonuçlar alınmaktadır.

• Mezoterapi Cilt ve Saç Tedavisi
  • Diode Buz Başlıklı Lazer Epilasyon
  • Botoks Uygulamaları
  • Dolgu Uygulamaları
  • Yanık izleri/Yara ve Leke Tedavisi
  • Profesyonel Cilt Bakımı
  • Selülit Tedavisi

Bu website, kişileri bilgilendirmek ve website sahibini tanıtmak amacı ile hazırlanmıştır. Sitedeki bilgiler hastalıkların tanı veya tedavisinde kullanılmak üzere verilmemiştir.

Tanı ve tedaviler mutlaka bir hekim tarafından yapılması gereken işlemlerdir. Site içeriğinin bir şekilde tanı ve tedavi amacıyla kullanımından doğacak sorumluluk ziyaretçiye aittir.

Bu websitesinde yer alan her türlü bilgi genel nitelikte olup, doğruluğu, eksiksiz olması, güvenilirliği, yeterliliği ve güncelliği garanti ve taahhüt edilmemektedir.

www.drbetulozturkgunel.com